فایلود نیو

دانلود جزوه و تحقیقات آموزشی دانشجویی

فایلود نیو

دانلود جزوه و تحقیقات آموزشی دانشجویی

بررسی مولفه های موثر وفاداری در مشتریان


	بررسی مولفه های موثر وفاداری در مشتریان


خلاصه:
پژوهش حاضر به منظور بررسی روابط مستقیم و غیر مستقیم کیفیت خدمات به عنوان متغیر بیرونی و سیمای سازمان، اعتماد و هزینه های تغییر به عنوان متغیر های درونی بروی وفاداری مشتریان به بانک ها در غالب یک مدل علی برگرفته از مدل پیشنهادی (آیدین و ازر 2005) صورت گرفت. حداقل حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کاکران، 200 نفر محاسبه گردید. برای تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده در این مطالعه از نرم افزار آماری spss استفاده شد. بین کیفیت خدمات و سیمای سازمان، اعتماد، هزینه های تغییر و وفاداری مشتری رابطه مثبت و معنی داری وجود داشت. نتیجه ی تحلیل مسیر نشان داد که با کنترل کردن مفروضه ی ثابت ماندن واریانس مانده ها، مدل پیشنهادی از برازش کامل برخوردار بود.
نویسندگان: بیتا طباطبایی عمید، محمدرضا ابوجعفری

تعداد مشاهده: 1420 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:916 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PDF

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.