فایلود نیو

دانلود جزوه و تحقیقات آموزشی دانشجویی

فایلود نیو

دانلود جزوه و تحقیقات آموزشی دانشجویی

استاندارد ASTM مربوط به خطوط تولید لوله نفت ، گاز و پتروشیمی


	استاندارد ASTM مربوط به خطوط تولید لوله نفت ، گاز و پتروشیمی


استاندارد ASTM مربوط به خطوط تولید لوله نفت ، گاز و پتروشیمی
A.S.T.M D1921
A.S.T.M D3363
A.S.T.M D3451
A.S.T.M D3532
A.S.T.M D3616
A.S.T.M D4541

تعداد مشاهده: 878 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

حجم فایل:2,855 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    A.S.T.M D1921
    A.S.T.M D3363
    A.S.T.M D3451
    A.S.T.M D3532
    A.S.T.M D3616
    A.S.T.M D4541


نکات مهم و خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی


	نکات مهم و خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی


توضیحات:
708 نکته مهم و خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی 3 استاد (روستا، ونوس، ابراهیمی) که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده و جزوه شخصی ایشان می باشد، تمامی نکات مهم کتاب را در این 708 نکته مهم ادغام نموده ایم تا شما عزیزان با مطالعه این فایل ارزشمند بهترین نتیجه را کسب نمایید.
** با آرزوی موفقیت برای شما مدیران آینده و رهپویان علم و دانش **

تعداد مشاهده: 396 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 47

حجم فایل:761 کیلوبایت

 قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل PDF

  • گالری تصاویر :
    708 نکته مهم خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی 3 استاد ( روستا ، ونوس ، ابراهیمی )

بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز عادی و ممتاز دخترانه


	بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز عادی و ممتاز دخترانه


پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز عادی و ممتاز دخترانه استان گیلان در سال 93- 92

چکیده:

این پایان نامه نگاهی دارد به پدیده هوش که بارزترین فعالیت قوای ذهنی بشر است و قدرت سازگاری او با محیط را فراهم می آورد. واژه هوش کیفیت پدیده خاصی را که دارای حالت انتزاعی بوده و قابل رویت نیست بیان می کند. به عبارت دیگر هوش واژه ای است که برای نشان دادن یک متغیر غیر حسی که تنها از طریق خواص آن قابل تفسیر است به کار می رود. (گلمن ، 1995)
نظریه های مختلفی درباره هوش ارائه شده است که در یک تقسیم بندی کلی به کار می رود و به طور کلی به چهار نظریه روان سنجی ، عصبی ، زیستی ، نظریه رشدی و پردازش اطلاعات تقسیم می شوند.
در واقع این پژوهش که با عنوان بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ممتاز و عادی طرح گردید دارای یک متغیر مستقل (نمرات هوش هیجانی) و متغیر وابسته (پیشرفت تحصیلی) و متغیر تعدیل کننده (جنسیت) است در ابتدای پژوهش مقدمه ای بر مسئله مورد مطالعه ارائه شده است و سپس در مورد متغیرها و فرضیه های اصلی و فرعی پژوهش و پیشینه نظری آن به طور مفصل بحث شده است.
اهداف تحقیق عبارت اند از:‌
1- اهداف اصلی تحقیق:
هدف اصلی پژوهش تعیین رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر در مقطع متوسطه مدرسه عادی و تیزهوش استان گیلان است.
2- اهداف فرعی تحقیق:
- بررسی رابطه بین هوش هیجانی دانش آموزان تیزهوش و عادی.
- بررسی رابطه بین هوش هیجانی دانش آموزان تیزهوش و پیشرفت تحصیلی.
- بررسی رابطه بین هوش هیجانی دانش آموزان عادی و پیشرفت تحصیلی.
در قسمت بعدی روش اجرای تحقیق مورد بحث واقع شده است. بدین صورت که (پژوهش از نوع مطالعات همبستگی بوده و برای آزمون رابطه بین متغیرها یک جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر مدارس آزادی و تیزهوش استان گیلان است) که مدرسه آزادی شامل تعداد 440 دانش آموز و از این تعداد 80 نفر به عنوان نمونه و همچنین مدرسه تیزهوش شامل 220 دانش آموز و از این تعداد هم 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است.
به عبارتی می توان گفت تعداد 160 نفر دانش آموز از طریق نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای مورد مطالعه در پژوهش تحت آزمون آماری قرار گرفته اند و ابزار اندازه گیری تحقیق هم پرسشنامه محقق ساخته ای است مشتمل بر 90 سوال و 15 خرده مقیاس ، که این پرسشنامه به نام پرسشنامه هوش هیجانی بار - ان نام گذاری شده است. ....

فهرست مطالعه:
چکیده   
فصل اول: (مقدمه)
مقدمه       
بیان مسأله 
اهمیت و ضرورت تحقیق 
بیان متغیر     
تعریف مفهومی واژه ها     
تعریف عملیاتی واژه ها      
فصل دوم: (ادبیات تحقیق)  
مقدمه
تاریخچه هوش 
تعریف هوش  
دیدگاه های نظری در مورد هوش هیجانی 
دیدگاه بلاک هوش هیجانی 
دیدگاه مایر و سالووی 
دیدگاه استرنبرگ و گاردنر        
دیدگاه ثرندایک    
دیدگاه گلمن
مهارت های شناختی هوش هیجانی 
مهارت های رفتاری هوش هیجانی
مبانی بنیادی مفهوم هوش هیجانی  
مدل هوش هیجانی روون بار- آن                                                                          
انواع هوش از نظر گاردنر  
هوش از نظر ترستون 
هوش از نظر گلمن   
هیجان چیست       
نقش برتری جانبی نمیکره ها در هیجان         
ویژگی های هوش هیجانی در مردان و زنان      
تأثیر ژنتیک در هوش هیجانی       
تأثیر محیط در هوش هیجانی          
انگیزش پیشرفت           
پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر بر آن کدام است 
از جمله عوامل موفقیت در تحصیل کدامند
تکنیک های ایجاد انگیزش تحصیلی در دانش آموزان
آزمون های پیشرفت تحصیلی   
هدف های کاربردی آزمون های پیشرفت تحصیلی
انواع آزمون های پیشرفت نحصیلی
پیشینه تحقیق        
تحقیقات انجام شده در داخل کشور 
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور    
فصل سوم: (روش اجرای تحقیق)   
مقدمه                     
روش تحقیق      
جامعه آماری       
نمونه روش نمونه گیری 
روش آماری                             
ابزار جمع آوری اطلاعات  
روش اجرا و نمره گذاری آزمون هوش هیجانی بار - آن  
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 
فصل چهارم: (یافته های تحقیق)   
مقدمه  
فصل پنجم: (بحث و نتیجه گیری) 
مقدمه      
پیشنهادات
محدودیت ها      
ضمایم     
منابع          

تعداد مشاهده: 7543 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 107

حجم فایل:152 کیلوبایت

 قیمت: 85,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی


	پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی


پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی

بخشی از متن:
در طول دهه های اخیر، شاهد مطالعات و تحقیقاتی در زمینه درک و مفهوم سازی جنبه های مختلف روان شناسی مثبت نگر به ویژه بهزیستی بوده است. بهزیستی روان شناختی به طور گسترده ای مورد بررسی و به روش های مختلفی مفهوم ازی شده است.
یکی از مفاهیم اصلی مدل سلامت بهزیستی است. مدل سلامت سه نوع بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را با هم ترکیب کرده ومفهوم جامع و کامل از بهزیستی را هم که جنبه عاطفی (بهزیستی هیجانی) و هم جنبه کاربردی(بهزیستی روانشناختی و اجتماعی) سلامت روانی را در بر می گیرد به وجود آورده اند. سلامت روانی دارای 13 نشانه است که 2 نشانه مرتبط با بهزیستی هیجانی 5 نشانه مرتبط با بهزیستی اجتماعی و 6 نشانه مرتبط با بهزیستی روانشناختی است. بهزیستی روانشناختی به معنای قابلیت یافتن تمام استعدادهای فرد است. ودارای مولفه های 1- خودمختاری (احساس شایستگی و توانایی در مدیریت محیط پیرامون فرد و ...)2- رشد شخصی(داشتن رشد مداوم و ...)3- روابط مثبت با دیگران(داشتن روابط گرم و ...)4- هدفمندی در زندگی (داشتن هدف در زندگی)5-پذیرش خود(داشتن نگرش مثبت نسبت به خود و ...) 6- تسلط بر محیط (توانایی انتخاب و ایجاد محیطی مناسب و...) می باشد. در این پژوهش افسردگی نه بعنوان یک بیماری ، بلکه بعنوان واکنشی روانی در مقابل مسائل و مشکلاتی که دانشجویان با آنها گریبانگیر هستند ، مطرح است .  بعبارت دیگر حالتی است عاطفی به نحوی که فرد قدرت و توانایی لازم و کافی برای انجام امور و تکالیف عادی روزمره‌ی‌خود را ندارد و کاهش چشمگیر در فعالیتهای سازنده‌ی‌ وی دیده می شود. ...

فهرست عناوین:
اطلاعات مربوط به دانشجو
اطلاعات مربوط به استاد راهنما
اطلاعات مربوط به استاد راهنمای اول
اطلاعات مربوط به استاد راهنمای دوم
اطلاعات مربوط به استاد مشاور اول
اطلاعات مربوط به استاد مشاور دوم
اطلاعات مربوط به پایان‏ نامه
بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
مرور ادبیات و سوابق مربوطه
رویکرد پردازش اطلاعات
جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
اهداف مشخص تحقیق
هدف اصلی
اهداف فرعی
در صورت داشتن هدف کاربردی، نام بهره‏ وران
سؤالات تحقیق
سوال اصلی تحقیق
سوالات فرعی
فرضیه‏ های تحقیق
فرضیه‏ اصلی تحقیق
فرضیات فرعی
تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی
روش شناسی تحقیق
شرح کامل روش
پرسشنامه بهزیستی روانشناختی
جامعه آماری، روش نمونه ‏گیری و حجم نمونه
روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ ها
استفاده از امکانات آزمایشگاهی واحد
زمان بندی انجام تحقیق
صورتجلسه گروه تخصصی
صورتجلسه شورای پژوهشی واحد

تعداد مشاهده: 1024 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 42

حجم فایل:177 کیلوبایت

 قیمت: 48,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

بررسی سلامت روانی کارکنان دانشگاه های هنر و پیام نور


	بررسی سلامت روانی کارکنان دانشگاه های هنر و پیام نور


بخشی از مقدمه:
اگر چه برای سلامت روانی  تعاریف مختلفی ارائه شده است و از سوی افراد و مجامع علمی مختلف تعاریف متفاوتی ارائه شده است ولی همگی بر این نکته تأکید دارند که شخصی را می توان سالم دانست که از نظر جسمی و روانی در شرایط مساعد و مطلوبی قرار داشته باشد.
در برخی موارد و مطالعات برای بررسی و سنجش میزان سلامت روانی از مطالعات همه گیر شناسی استفاده می شود. برای تغییر در میزان و شدت سلامت روانی در افراد همواره دلایل و متغیرهای متفاوتی شناسایی شده است. عواملی چون بیماری یا فوت یکی از بستگان ، تغییر شغل، مسائل اقتصادی، ویژگیهای جسمانی و ... که در مواجهه با چنین شرایطی از روشهای مقابله ای و پیشگیرانه در سطوح مختلف برای بهبود سلامت روان در افراد جامعه استفاده می شود.

فهرست مطالب:
فصل اول:
مقدمه 
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف جزئی
سئوالات تحقیق
متغیرهای تحقیق
تعاریف مفهومی و عملیاتی
فصل دوم:
مفهوم سلامت روان
تاریخچه سلامت و روان در جهان
تاریخچه سلامت روان در ایران
سلامت روان از دیدگاههای مختلف
سلامت روانی از نظر مکاتب مختلف 
اصول سلامت روانی
هدف ایجاد سلامت روان
مکانیزم روانی و نقش آن در سلامت روان
جمع بندی
همه گیر شناسی در ایران
بررسی همه گیر شناسی در جهان
فصل سوم:
روش تحقیق
جامعه تحقیق
نمونه تحقیق
ابزار تحقیق
روش نمره گذاری
مقیاس های چهارگانه آزمون GHQ
موارد کاربرد و محدودیت های GHQ
نمره برش آزمون
تجزیه و تحلیل داده ها
ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم:
مقدمه
توصیف و تحلیل داده ها
فرضیه آزمایی
فصل پنجم:
بحث و نتیجه گیری
محدودیتها
پیشنهادات
منابع و مآخذ
پیوست
پرسشنامه سلامت عمومی
فهرست جداول
فهرست نمودارها

تعداد مشاهده: 556 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 97

حجم فایل:2,066 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش