فایلود نیو

دانلود جزوه و تحقیقات آموزشی دانشجویی

فایلود نیو

دانلود جزوه و تحقیقات آموزشی دانشجویی

بررسی جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی


	بررسی جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی


قسمتی از متن:
در این مقاله، بخشی از قانون مجازات اسلامی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است که تعداد قابل ملاحظه‏ای از مرتکبین و قربانیان آن جرائم را زنان و جوانان تشکیل می‏دهند. در این راستا ضمن تحلیل حقوقی مواد قانونی، موضوع در رویه محاکم نیز مورد مطالعه قرار گرفته است، لذا از برآیند مداقه در نظر و عمل، خلأها و کاستی‏‏ها‏ی این مبحث کشف و راه‏کارهای حل آن ارائه گردیده است.
شایان ذکر است که اگر نواقص مربوط به جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی و علیه مصالح خانواده به خوبی شناخته و مرتفع گردد، مقابله با جرائمی مانند: قاچاق زنان، اشاعه روسپی‏گری، توزیع و توسعه اشیایی که موجب ابتذال اخلاقی و فرهنگی جامعه است، سازمان یافته و از نظم خوبی برخوردار می‏گردد.
نزدیکترین عنوان حقوقی در زمینه انحرافات اجتماعی و هنجارشکنی‏های قانونی که زنان و خانواده را تحت تأثیر قرار می‏دهد،”جرائم علیه خانواده” می‏باشد که به معنای اعم آن مشتمل بر جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی و جرائم علیه مصالح خانوادگی می‏باشد. “جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی” کیان و بقاء خانواده را تهدید می‏کند و “جرائم علیه حقوق و تکالیف خانوادگی” روابط داخلی افراد خانواده را مورد هتک قرار می‏دهد.
این گروه از جرائم به یک جهت از زیر مجموعه‏های “جرائم علیه خانواده” می‏باشد؛ زیرا افزایش این جرائم گرچه اجتماع را متأزر و مسئولین انتظامی و قضایی جامعه را به جای اهتمام به امنیت اموال و نفوس مردم، به مقوله اعراض و عفت عمومی متوجه می‏نماید، ولی بطریق اولی خانواده‏ها را در رنج قرار می‏دهد. پیامدهای این گروه از جرائم، اولاً: سلامت اخلاقی و روانی جوانان جامعه را تهدید می‏کند؛ ثانیاً: ارتباط مقدس خانوادگی را بین زوجین یا فرزندان و والدین سخت تهدید می‏کند.
خطر فروپاشی خانواده در اثر ارتکاب جرائم علیه عفت عمومی توسط هریک از اعضای خانواده بسیار جدی تر از سایر جرائم، است زیرا خانواده‏ها چه بسا اعضای خود را به دلیل ارتکاب جرائم مالی، خلاف یا جرائم غیرعمدی جانی و … طرد نکنند، ولی در برابر جرائم حیثیتی به احتمال قریب به یقین طرد می‏کنند؛ مثلاً دختری که مرتکب یک نوبت فرار از منزل می‏شود و دستگیر می‏گردد یا مرد زن داری که به سبب رابطه نامشروع دستگیر می‏شود، احتمال طرد شدنش از سوی خانواده بسیار جدی تر از مردی است که به سبب صدور چک بلامحل متواری و تحت تعقیب یا زندانی است.
بنابراین ضرورت پرداختن به این موضوع مبتنی بر چند دلیل می باشد:
اولاً: از نظر حقوقی در مباحث جزای اختصاصی، فصول مربوط به “جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی” مورد مداقه کافی قرار نمی‏گیرد. چنانچه در درس جزای اختصاصی دانشکده‏های حقوق، این فصول قانون، محجور است و تحولات قانونگذاری در این زمینه تا حدود زیادی دور از نقد و بررسی قرار گرفته است.
ثانیاً: از نظر اجتماعی گسترش اشکال جرائم فوق به نحو مخاطره آمیزی مشهود است. گرچه به لحاظ کمّی نمی‏توان این جرائم را دارای عدد و رقم بالایی در ایران دانست، ولی با توجه به اینکه پیشرفت تکنولوژی ارتباطات در خدمت شیوع انواع اشکال مجرمانه فوق بوده و در سطح بین المللی بسیار مؤثر می‏باشد و نیز همین امر نیز سبب شده که مرزهای “بایدها” و “نبایدهای” اخلاقی و به دنبال آن “جرائم” و “افعال آزادانه و مختارانة حقوق شهروندان” (با توجه به شیوع اشکال خطرناک مجرمانه) بهم ریزد؛ لذا نگرشی دوباره به این موضوعات جهت تبیین “مرزها” و “حریم‏های” مجاز و ممنوعه ضروری می‏نمایاند. به عنوان مثال گسترش پدیده “قاچاق زنان جهت بهره کشی جنسی” از جرائم نوین است. گرچه بردگی انسان، سابقه طولانی دارد، ولی با توجه به اینکه بسیاری از شبکه‏های ماهواره ای، تجهیزات اینترنتی در حال حاضر موضوع فوق را حمایت می‏کنند، ممنوعیت این امر و حرمت آن چه بسا مورد تشکیک قرار می‏گیرد. از سوی دیگر “سودآور بودن” آن تناسب جرم و مجازات‏ها‏‏ی قدیمی را منتفی می‏نماید. چنانکه گفته می‏شود در حال حاضر قاچاق زنان و صنعت سکس بسیار سودآورتر از قاچاق اسلحه است.
ثالثاً: از یک سو جرم شناسی بخش قابل توجهی از مجرمین جرائم خلاف عفت و اخلاق عمومی را زنان و جوانان تشکیل می‏دهند و اهمیت زنان در تربیت نسل آینده و تأمین سلامت اخلاقی نسل بعد بر هیچ کس پوشیده نیست و از سوی دیگر بخش قابل توجهی از قربانیان این جرائم را نیز “زنان و دختران جوان” تشکیل می‏دهد؛ لذا یکی از مقوله‏های حمایت از زنان، تبیین و تصحیح قوانین در مقوله جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی می‏باشد، زیرا در صورتی که مجازات‏ها جنبه تأمینی و تربیتی خوبی دربر داشته باشد، در اصلاح بزهکاران زنان که اتفاقی به این منجلاب کشیده شده اند، مؤثر می‏شود، منجر به پیشگیری از تکرار جرم می‏شود، البته اگر زنان به حمایت قانونی از خسارات معنوی و جانی که در این گروه جرائم برایشان وارد می‏شود ایمان داشته باشند، زمینه فرورفتن در منجلاب جرایم فوق برایشان کاسته می‏شود. چه بسیار دیده می‏شود، زنانی که از سر نادانی و بد روزگار وقتی برای اولین بار قربانی تعدیات اخلاقی و جنسی می‏شوند به حمایت قانون و دستگاه قضایی پناه آورده ولی در اثر دفاع غیرصحیح و ناتوانی از اثبات بیگناهی خود عامل مجازات و بی آبرویی خویش می‏شوند. به نظر یکی از نویسندگان “بسیاری از زنان و دوشیزه گان همین که مورد تهدید مرد متجاوز قرار می‏گیرند به علت ترس از عواقب وخیم، مغلوب او شده و بدون هیچگونه مقاومت تسلیم وی می‏شوند.”

فهرست مطالب:

فصل اول: جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی
چکیده
تعاریف : جرائم علیه خانواده
جرائم جنسی
بررسی جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی در جامعه
تحلیل و بررسی موادی از قانون مجازات عمومی
تحلیل مواد قانون مجازات اسلامی در جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی
-  حدود
-  دیات
-  تعزیرات
رابطه نامشروع به غیر زنا
فعل حرام
مزاحمت تلفنی
فصل دوم: جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی در حقوق جزایی
تعریف
ضابطه تشخیص اعمال ضد عفت و اخلاق عمومی
موضوع جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی
مصادیق جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی
فصل سوم: آسیبهای اخلاقی جرایم رایانه ای علیه اخلاق و عفت عمومی،حقوق و تکالیف خانوادگی در فضای سایبر
مقدمه
گفتار اول :پورنوگرافی (هرزه نگاری)
پورنوگرافی کودکان
بنداول : رکان حقوقی
- رکن قانونی
- رکن مادی
- رکن  معنوی
بند دوم : ملاحظات­ اخلاقی
-  آسیبهای وارده به مجنی علیه
- آسیبهای وارده به ­جانی (بزهکار)
- آسیبهای وارده به جامعه
گفتار دوم : گردشگری جنسی
گردشگری جنسی کودکان
گفتار سوم : جرم قوادی (واسطه­گری)
بند اول: قوادی وقاچاق زنان
- روشهای تحقق جرم قوادی ازطریق رایانه
بند دوم : عناصر حقوقی
بند سوم :ملاحظات اخلاقی
- آسیب های وارده قوادی  بر مجنی­ علیه
- آسیبهای وارده قوادی به ­جانی(بزهکار)
- آسیب های وارده قوادی بر جامعه
گفتارچهارم : رابطه نامشروع  وعمل منافی عفت
بند اول : عناصر حقوقی
- عنصر قانونی
- عنصر مادی
- عنصرمعنوی
بند دوم : ملاحظات اخلاقی
- آسیبهای روابط نامشروع بر مجنی­علیه و جانی
- آسیبهای روابط نامشروع بر جامعه
گفتارپنجم : جرم قمار
بند اول : عناصرحقوقی
- عنصر قانونی
- عنصر مادی
- عنصر معنوی
گفتارششم : تجاهر به قمار بازی
بند اول : عناصرحقوقی
- عنصر قانونی
- عنصر مادی
- عنصر معنوی
بند دوم : ملاحظات اخلاقی
- آسیبهای قمار بر مجنی علیه
- آسیبهای قمار بر جامعه
آسیبهای تدلیس وفریبکاری در فضای سایبر بر مجنی علیه و جامعه
نتیجه گیری
جرایم رایانه ای برخلاف اخلاق و عفت عمومی  و مجازات آن
منابع


تعداد مشاهده: 887 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 73

حجم فایل:530 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حقوق

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

پاورپوینت تولید ظروف پلاستیک به روش IML


	پاورپوینت تولید ظروف پلاستیک به روش IML


بخشی از مقدمه:
وقتی یک مشتری با چشمان جستجوگر خود در روی قفسه های فروشگاه به دنبال خمیردندان می گردد، پیداست که نیاز خود را مشخص کرده و فقط در جستجوی چشمگیرترین یا جذاب ترین بسته بندی است و شاید در این راه حتی توجه چندانی نیز به نوع عملکرد محصول یا کیفیت آن نداشته باشد. با توضیحات مذکور پرواضح است که چرا صاحبان برند چرا این مقدار وقت و هزینه را صرف پیدا کردن راه هایی بهتر برای انجام عملیات لیبل زنی و کیفیت بالاتر طرح های گرافیکی روی لیبل ها می نمایند. پس از سال ها تحقیق و ابداع روش های گوناگون یک روش خیلی بیشتر از دیگران به چشم آمد و توجه همگان را به خود جلب نمود. در این روش لیبل درون قالب قرار می گرفت و همزمان با تولید ظرف، طرح گرافیکی و لیبل نیز بر روی آن پیاده می شد و بعدها به IML شهرت یافت. ابداع روش IML به اوایل دهه 1980 باز می گردد که پس از شناسانده شدن به صنعت بسته بندی، به سرعت محبوبیت بالایی برای خود کسب نمود. ...

فهرست مطالب:
مقدمه
شرح فرآیند تولید و تکنولوژیهای موجود
فرآیند برچسب گذاری درون قالبی به روش تزریق
ثابت نگه داشتن برچسب به کمک نازل های خلاء
ثابت نگه داشتن برچسب به کمک الکتریسیته ساکن
روش متداول، اعمال کننده شارژر در انتهای بازوی روبوتیک
روش ساده نصب با فاصله اعمال کننده شارژر
آینده روشن برای بسته بندی IML
منبع

تعداد مشاهده: 1853 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:2,812 کیلوبایت

 قیمت: 7,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده در اجرای طرح های کارآفرینی
    مناسب جهت ارائه دانشجویی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

تحقیق پیامبر اعظم و کرامت انسانی


	تحقیق پیامبر اعظم و کرامت انسانی


چکیده:
آیا انسان نزد رسول اعظم (ص)، از ارزش و کرامت برخوردار است ؟ اگر جواب مثبت است، کرامت انسان بـه چیست ؟ ایـن مـقـاله نگاه رسول خدا محمد مصطفی (ص) را در این زمینه بـررسی می کند و بـا الهام از کلام وحی و کلام رسول الله، پس از پاسخگویی به پرسش ها، به شیوه عقلی و نقلی هفده نکته در این باره بیان می کند و در پایان پنج نتیجه ارائه می دهد.
کلیدواژه ها: انسان، کرامت انسان، پیامبر اعظم (ص)

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
انسان در نگاه قرآن
پستی بالقوه و بالفعل انسان
کرامت بالقوه و بالفعل انسان
کرامت انسان در نزد پیامبر اکرم (ص)
ملاک های کرامت در نزد خدا و پیامبر(ص)
1. جانشینی خدا
2. پیشوایی به حقّ مردم
3. رسیدن به مقام ولی اللهی و اسم اعظم
4. عبودیت الله و اجتناب از طاغوت
5. خودشناسی
6. انسانیّت
7. آزادگی
8. عدالت خواهی
نتیجه گیری
منابع و مأخذ

تعداد مشاهده: 1860 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:163 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان و دانشجویان


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

طراحی معماری خانه کودک (مهدکودک)


	طراحی معماری خانه کودک (مهدکودک)


بخشی از متن:
سرنوشت انسان از دوران کودکی با محیط و فضای اطراف ما عجین گشته است .عقیده بسیاری از متخصصان تعلیم و تربیت بر این است که شخصیت هر انسان در 6 سال اول زندگی او شکل می گیرد بنابراین توجه به نیازهای کودکان در این مقطع سنی و ایجاد زمینه ای برای بروز رشد نیازهای انها از یک سو و اشتغال مادران و نیاز به فضاهایی جهت جهت مراقبت و نگهداری کودکان از سوی دیگر و ضرورت ایجاد فضاهایی در جهت فراهم اوردن شرایط مطلوب برای رشد جسمی ذهنی  و عاطفی و اجتماعی کودکان و شکوفایی استعداد ها و علایق انها ونیز فضایی برای اماده یازی کودک برای ورود به دبستان را مشخص می نماید.
در پیش از دبستان قصد داریم کودکان را به سمتی سوق دهیم که نسبت به محیط اطراف خود کاملا کنجکاوی نشان دهند و یاد بگیرند که چگونه یاد بگیرند . باید توجه کرد که شرایط فیزیکی تاثیر انکار ناپذیری بر رفتار و افکار دارد. امروزه ساختمانهایی که به بعنوان کودکستان از انها استفاده میشود عموما با کاربری مسکونی و کربری های دیگر بوده اند که از لحاظ کالبد معماری متناسب با نیازهای کودکان نمی باشند. ...

فهرست مطالب:
فصل اول: مطالعات پایه و زمینه
1-1) بخش اول (پایه )
برخورد روانشناسانه با موضوع
1-1-1) شناخت کودک از دیدگاه روانشناسی 
1-1-2) مراحل رشد کودک
1-1-2-1)خصوصیات کودک 3 ساله
1-1-2-2) خصوصیات کودک 5-4 ساله
1-1-2-3) خصوصیات کودک 6 ساله
1-1-3) کاردانی کودک
1-1-4) کودک و بازی
1-1-4-1) تاریخچه بازی
1-1-4-2) تعریف بازی
1-1-4-3) اهمیت بازی
1-1-4-4) بازی از نظر فروبل
1-1-4-5) اموزش از طریق بازی
1-1-4-6) انواع بازی
1-1-5) کاربرد بازی در اموزش
1-1-5-1) بازی های اموزشی
1-1-5-2) بازی های جسمانی یا بدنی
1-1-5-3) بازی های نمایشی
1-1-5-4) بازی های سرگرم کننده
 1-1-6) فضای بازی
 1-2) بخش دوم: مطالعات زمینه
1-2-1) شناخت تکنولوژی اموزشی
1-2-1-1) نظری گذرا براموزش پیش از دبستان درجهان امروزوایران
1-2-1-2) ماهیت و کیفیت یک خانه خوب برای کودکان
1-2-1-2) تاریخ ظهور مراکز پیش دبستانی (کودکستان و مهد کودک)
1-2-1-3) تاریخچه شکل گیری مراکز پیش دبستانی و دبستان در ایران
1-2-1-4) هدف های اموزشی و تربیتی کودکستان
1-2-1-5) سازمان اجتماعی کلاس
 1-2-1-6) سازماندهی محیط فیزیکی
فصل دوم: مطالعات تکمیلی و تطبیقی
1-1) بخش اول (تکمیلی)
1-1-1) نقش معماری در پرورش فکری کودکان
1-1-2) کودک ، معماری و فضا
1-1-3) برخی احکام کالبدی در مورد طراحی برای کودکان
1-1-4) جلوه های خارجی مهد کودک
1-1-5) شیرخوارگاه
1-1-6) مهد کودک و کودکستان
1-1-7) محوطه سازی برای کودکان
1-1-7-1) محوطه بازی طبیعی
 1-1-7-2) فضای باز
 1-1-7-3) خیابان
 1-1-7-4) فضای مخاطره امیزماجراجویانه
 1-1-7-5) پناهگاهها و مکانهای دور از چشم
1-2)بخش دوم: (نمونه های تطبیقی)
1-2-1)نمونه های ایرانی
1-2-2)نمونه های خارجی
فصل سوم: آنالیز سایت
1-3) خصوصیات بلوار ارشاد
1-3-1) انتخاب سایت و شناخت کلی ان
 1-3-2) ضوابط مکان یابی سایت
الف) ضوابط اجتماعی بافت  ب) ضوابط کالبدی باف
1-3-3) شناخت زمینه (سابقه تاریخی شهر مشهد و بررسی روند توسعه فیزیکی شهر در قرون گذشته)
1-3-4) شناخت خصوصیات کالبدی شهر مشهد
الف)بافت سنتی  ب)بافت میانی  ج)بافت شطرنجی
1-3-5) طراحی اقلیمی در شهر مشهد
1-3-6)انالیز سایت
فصل چهارم: اصول طراحی
1-4) فضا
1-4-1) میزان درک کودک از فضا   
1-4-2) معیارهای کیفیت فضا
1- سازماندهی
2- زمان ومسیر
3-جزءوکل
4- فرم
1-4-3) تاثیر شرایط محیطی و کالبدی بر کودکان
1-4-5) شرایط محیطی
(اثرات نور و روشنایی، اثرات سروصدا، تهویه، شرایط حرارتی)
 1-4-6) شرایط کالبدی
(رنگ، فرم، ابعاد و اندازه ها، جنس، تزئینات، مبلمان اموزشی، اندازه مدرسه و مهد کودک ، تعداد طبقات در مدارس)
1-4-7)ابعاد و فضاهای مورد نیاز کودکستان
1-4-8)برنامه فیزیکی
منابع و ماخذ


تعداد مشاهده: 1276 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 114

حجم فایل:3,924 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته معماری

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

بررسی نقش تخفیفات فروش در حفظ و نگهداری مشتری در بیمه


	بررسی نقش تخفیفات فروش در حفظ و نگهداری مشتری در بیمه


چکیده:
با توجه به افزایش شرکت‌های بیمه، بیمه هایی توانایی دوام خود را خواهند داشت که بتوانند در بازار رقابتی ایجاد شده موجودیت خود را حفظ کنند، یکی از این راه ها حفظ و جذب بیشتر مشتری می‌باشد و این مشتریان زمانی ماندگار می‌شوند که از خدمات ارائه شده شرکت رضایت داشته باشند که یکی از راه‌های رضایت مشتریان برخورداری از تخفیف می‌باشد.با توجه به اهمیت این موضوع لذا در این پژوهش به نقش تخفیفات فروش در حفظ و نگهداری مشتری در بیمه ایران خراسان رضوی پرداخته شده است.
روش تحقیق: به روش پیمایشی، از نظر زمانی مقطعی و از نوع مطالعات کاربردی است. روش نمونه گیری،  برای جامعه آماری کارکنان خوشه ای چند مرحله ای و برای جامعه آماری کارکنان تصادفی ساده انتخاب شده است. که تعداد 217 نفر از کارکنان بیمه و 376 نفر از مشتریان انتخاب شده اند. این تحقیق با استفاده از ابزار پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. در این پژوهش از آزمون  همبستگی پیرسون و تی تست مستقل استفاده شده است.
یافته ها نشان می دهد که بین تخفیف-الگوی 4p (ازدیدگاه فروشندگان شامل محصول، قیمت، توزیع و ترفیع)- الگوی4c (از دیدگاه خریداران یعنی ارزش‌های مشتری پسند، سهولت خرید، هزینه مشتری و ارتباطات مطرح است) با حفظ و نگه داری مشتریان رابطه و تفاوت معنی داری وجود دارد
مفاهیم کلیدی: نظام تخفیفات، بیمه ایران، الگوی 4p، الگوی 4c

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه    
1-2- بیان مساله    
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    
1-4- اهداف تحقیق    
1-4-1- اهداف کلی تحقیق    
1-4-2- اهداف فرعی تحقیق    
1-5- سئوالات تحقیق    
1-5-1- سئوالات اصلی تحقیق    
1-5-2- سئوالات جزیی تحقیق    
1-6- فرضیات تحقیق    
1-6-1- فرضیه اصلی تحقیق    
1-6-2- فرضیات فرعی    
1-7- روش تحقیق    
1-8- ابزار گردآوری اطلاعات    
1-9- قلمروی تحقیق    
1-9-1- قلمروی موضوعی  تحقیق    
1-9-2- قلمروی مکانی تحقیق    
1-9-3- قلمروی زمانی تحقیق    
1-10- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه    
1-11- تعریف واژگان تخصصی    
1-12- خلاصه فصل    
فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق
2-1- مقدمه    
2-2- پیدایش بیمه    
2-2-1- مفهوم بیمه    
2-2-2- تقسیم بندی بیمه ها و اصول حاکم بر آنها    
2-2-3- مسیر تحول بیمه در جهان    
2-2-4- عناصر تشکیل دهنده بیمه    
2-2-5- انواع بیمه    
2-2-6- بیمه مسئولیت    
2-2-7- مبانی مسئولیت مدنی     
2-2-8- مبنای مسئولیت مدنی در حقوق ایران    
2-2-9- تعریف بیمه مسئولیت مدنی    
2-2-10- تخفیف دادن    
2-2-11- نظام های تخفیف    
2-2-12- نظام تخیف در کشورهای مختلف    
2-2-13- ایران    
2-2-14- نحوه طبقه بندی نظام تخفیف- جریمه    
2-3- مشتری    
2-3-1- ارزش مشتری    
2-3-2- وفاداری مشتری    
2-3-3- تاریخچه مشتری مداری    
2-3-4- تاریخچه ی وفاداری    
2-3-5- تعریف وفاداری مشتری    
2-3-6- رضایت مشتری    
2-3-7- رضایت مشتری     
2-3-8- مدل‌های تبیینی برای رضایت مشتری    
2-3-9- مدل سروکوال 27    
2-4- چارچوب نظری تحقیق    
2-5- پیشینه تحقیق    
2-5-2- پیشینه خارجی    
2-6- خلاصه فصل دوم    
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه    
3-2- روش تحقیق    
3-3- سئوالات تحقیق    
3-4- چگونگی تدوین فرضیه ها    
3-5- جامعه آماری    
3-6- نمونه آماری    
3-7- متغیر ها تحقیق
3-7-1- متغیر مستقل    
3-7-2- متغیر وابسته    
3-8- روش جمع آوری اطلاعات    
3-9- روایی وپایایی    
3-9-1- روایی یا اعتبار     
3-9-2- پایایی    
3-10- روش های آماری
3-11- روش تجزیه و تحلیل داده ها    
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه    
4-2- مشخصات جمعیت شناختی کارکنان (آمار توصیفی)    
4-2-1- جنسیت    
4-2-2- سن    
4-2-3- میزان تحصیلات کارکنان    
4-2-4- سابقه شغلی کارکنان    
4-3- بررسی شاخص های متغیر مولفه های الگوی C   
4-3-1- متغیر بعد ارزشهای مشتری پسند    
4-3-2- متغیر بعد هزینه های مشتری الگوی c    
4-3-3- متغیر بعد سهولت خرید الگوی C   
4-3-4- متغیر الگوی c    
4-3-5- متغیر الگوی p    
4-3-6- متغیر حفظ و نگه داری مشتری    
4-4- مشخصات جمعیت شناختی مشتریان (آمار توصیفی)    
4-4-1- جنسیت    
4-4-2- سن    
4-4-3- میزان تحصیلات مشتریان    
4-4-4- وضعیت تاهل مشتریان    
4-5- بررسی شاخص های متغیر مولفه های الگوی C   
4-5-1- متغیر بعد ارزشهای مشتری پسند    
4-5-2- متغیر بعد هزینه های مشتری الگوی c   
4-5-3- متغیر بعد سهولت خرید الگوی C    
4-5-4- متغیر الگوی c    
4-5-5- متغیر الگوی p    
4-5-6- متغیر حفظ و نگه داری مشتری    
4-6- بررسی تجربی شناخت و تبیین رابطه بین نظام تخفیف فروش کالا با حفظ و نگه داری مشتری    
4-6-1- آمار استنباطی مرتبط با نظام تخفیفات فروش با حفظ و نگهداری مشتری در بیمه از نگاه کارکنان        
4-6-2- آمار استنباطی مرتبط با نظام تخفیفات فروش با حفظ و نگهداری مشتری در بیمه از نگاه مشتریان        
4-6-3- آمار استنباطی مرتبط با استفاده از مدل 4Cو حفظ و نگه داری مشتری از نگاه کارکنان    
4-6-4- آمار استنباطی مرتبط با استفاده از مدل 4Cو حفظ و نگه داری مشتری از نگاه مشتریان    
4-6-5- آمار استنباطی مرتبط با نظام تخفیف فروش بر حسب نگاه کارکنان و مشتریان    
4-6-6- آمار استنباطی مرتبط با  استفاده از مدل 4C و مدلp4 از نگاه کارکنان    
4-6-7- آمار استنباطی مرتبط با  استفاده از مدل 4C و مدلp4 از نگاه مشتریان    
4-7- خلاصه فصل چهارم    
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1- مقدمه    
5-2- مشخصات جمعیت شناختی کارکنان(آمار توصیفی)    
5-3- آزمون فرضیه ها    
5-4- مقایسه نتایج تحقیق حاضر با تحقیقات مشابه داخلی و خارجی    
5-5- محدودیت تحقیق    
5-6- پیشنهادات    
5-6-1- پیشنهادات کاربردی    
5-6-2- پیشنهادات برای محققین آینده    
5-7- خلاصه فصل پنجم    
فهرست منابع و ماخذ
منابع فارسی    
منابع لاتین    
پیوست ها
پرسشنامه کارکنان بیمه    
پرسشنامه مشتریان   
نتایج آزمون
فهرست جداول
فهرست نمودارها
فهرست شکل ها

چکیده انگلیسی

تعداد مشاهده: 266 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx, pdf

تعداد صفحات: 158

حجم فایل:3,364 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش به همراه فایل PDF