بخشی از متن: پژوهشگران و بازاریابان، به منظور شناخت چگونگی و چرایی خرید افراد، علاقه روز افزونی به سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده نشان میدهند. همگام با بروز تغییرات عمده در ساختار اقتصادی و اجتماعی کشور، بنگاه های داخلی دریافتند که علاوه بر شناخت دقیق رقبا، عرضه کنندگان و... شناخت شیوه و سبک تصمیم گیری مصرف کنندگان نیز اهمیت بسیاری دارد، زیرا فرایند تصمیم گیری مصرف کنندگان، پیچیده تر شده است.
فهرست مطالب: اهمیت موضوع تعریف سبک تصمیم گیری برای خرید و کاربردها شیوه های تشریح سبک های مصرف کننده سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در مدل اسپرولز و کندال ایده آل خواهی و حساسیت به کیفیت کالا حساسیت به قیمت و ارزش سر در گمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان خصوصیات مصرف کنندگان با گرایش های شناختی حساسیت به نام تجاری کالا حساسیت به جدید بودن و مد روز بودن کالا لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی تمایلات بدون قصد و برنامه ریزی قبلی عادت گرایی و وفاداری به یک نام تجاری خصوصیات مصرف کنندگان با گرایش های احساسی بازار هدف مصرف کنندگان نتیجه گیری منابع
تعداد مشاهده:
899
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل:1,017
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش